Hello and welcome to this blog : D

Hej och välkomna till min blogg som kommer handla om Dylan och Cole Sprouse : D 
Jag kommer att skriva på engelska lite även för att jag har kompisar som pratar engelska så det kommer finnas både engelska och svenska här : ) 

Kommer börja med ett svenskt inlägg
Jag har tittat på massa klipp från Dylan och Cole och tagigt foton som jag har täbkt att visa er nu så här kommer dom
"free Tippy"
här har vi Cody (Cole) Zack (Dylan) Arwin (Brian)
Här ser vi Cody (cole) och Zack (dylan) när dom försöker övertala deras mamma Carie (Kim) att dom ska få husdjur.
Tippy, Cody (cole) och Zack (Dylan)
Här har vi ett nytt avsnitt :D eller ja ganska nytt Cody (cole) Zack (dylan)
Här är en bild från kanske 2008 : D så unga och söta.
Här driker vi
Aa det finns fler bilder men alla hinner jag ej ladda upp just nu efter som att jag snart ska till skolan 
kommer uppdatera senare
Kram på er alla DYlan och Cole Fans där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0