The suite life graduation

Haha innan jag visar klippet måste jag berätta en grej
Jag skulle logga in jag skrev mitt lösenord då kommer det fram en skylt där det står "programet stödjer inte kakor" haha :D KAKOR!!!!!!!!
Okej klippet jag nu kommer visa er är hela sista avsnittet på engelska dom har inte börjat visa det i sverige men jag kommer att visa det på engelska hoppas att ni gillar det :) Bara jag som i slutet har våta ögon?
kommentera sen vilken scen som ni tycker är..
..Sorgligast
..roligast
..sötast
..bäst
här är KLIPPET
Här kommer några nya bilder jag har hittat
Denhär bilden är bara för underbar :)

Tvillingarna är på NYU

Jaha nu är Dylan och Cole sprouse på NYU jag hoppas att dom har det bra tänk so fort tiden har gått Dylan och Cole har växt upp så fort det är sorglingt men underbart att se.
Dylan twittrade detta för cirka 13 minuter sedan
Så kul att Dylan fick sina första val :) hoppas Cole kommer twittra om vad han fick snart :)
Alla ni som vill följa tvillingarna på twitter så är dylans oficiella twitter
Sprousearts
Och Coles oficiella twitter är
theolekingcole

Alla andra är fejka!
Jag hoppas att tvillingarna har det bra jag kommer att försöka uppdatera när dom skriver nått på twitter eller om jag hittar någon bra bild :)
Kram på er
Haha måste skapa en ny kategori så se upp för den kommande NYU :D

HEJ! nu kan ni översätta :D

Nu kan ni översätta till alla språk med hjälp av google translate :D är inte det bra? :D
Har gått ungefär en vecka sen jag skrev senast så ledsen för dålig uppdatering :(
Idag är det exakt en månad kvar till min födelsedag :D inget med bloggen ja vet men endå :D
Har fått tag på några (Jättemånga) bilder på tvillingarna :D så nu kommer jag att visa er några på de 2 sööta killarna :D

Im so sorry :(

Jag är så ledsen för att inte har skrivit här på länge :'( dumma dumma mig :( men jag tror nog att ni kanske får vänja er nu under de kommande månaderna för nu har jag fått sommarlov :D hittade detta klippet på youtube och önskar att jag hade varit där
Aja ska försöka skriva när jag kan :)

RSS 2.0