Lite roligt (värt att titta)

springade Cole

Skadad Cole/Cody

haha ser ut som om Cole är påväg att spy

Bye!

en sån här man vill jag gifta mig med :) kanske

haha

hehe

kasta vatten på någon när du är arg på den.

:'( så sorgligt för Zack älskar verkligen Maya

en bild i stället

stackars Cody dumma Yale




hmm försöker Mr. Mosby (Phil Lewis) döda Zack (Dylan Sprouse)?
Denhär tanten får vi inte  glömma  hon är ju bara för underbar. Kan undra när hon och hennes handväska igentliggen gick av från båten...
åhh jag vill vara Baley




Om dom hade lika dana kläder så skulle det vara svårare att se skillnad på dem


Cole och deras pappa

Titta sista bilden! Verkar som om Dylan och Cole hade ett till Jobb.

haha


allt började 2005 och nu slutar allt 2011 det har varit många underbara år med dessa tvillingar

image

dom här 2 är vad som får mig att hoppas

image

Det här är vad som får mig att skratta. Älskar Zack här lixom "Viste att det skulle bli så här när inge ville ha honom" eller "Ja det är ju Cody han måste ju öva för att få tjejerna att gilla honom"

imageHaha Dylan <3

Buhu dom har växt upp aldeles för fort

JAG BEHÖVER EN SPROUSE NU

Mina killar det ;)

haha jag älskar London hon är bara för rolig

Det här får mig att både skratta och gråta

Aww han är så söt nät han säger "No"

Cody: You could practice your break up speech with me, I’ll pretend to be Maya.
—-
Zack: Hey Maya, we need to talk.
Cody: UGHAWAAAAAAWAUGHHHHHHHWAAAAAAAA Ugh, noooooooooo! You’re breaking up with me aren’t you? HOW COULD YOU DO THIS TO ME?!
Zack: Look, I don’t think this long distance thing will be fair for either of us. We can still be friends.
Cody: DON’T YOU TOUCH ME! I can’t believe I wasted the best 3 months of my life with YOU!

mina killar ..<3...

Haha Cole Sprouse son Ben Ross i friends

Dylan ser underbar ut när han är blöt i håret och säger "That's harsh"

Haha älskar Cody imitation av hur Zack är "Dopey Dopey Do!"

Det här är bara för gulligt

HAHA "The playest thing"

Den här killen ser bara för underbar ut

Nämen en till underbar grabb

Både underbar och Söt och bäst går det? Ja Cole visar ju det på denna bild

Jag är så avundsjunk på Debby

image

Snygg kille


Det där kommer vara jag och Dylan nån dag


okej inte med tvillingarna men detta var roligt

*dreglar*

Min dröm var att få vara med och spela i TSLOD den drömmen kommre aldrig bli sann för att dom nu har lagt ner TSLOD


Dom här 2 killarna får mig att skratta när jag är ledsen. Dom här 2 grabbarna är dom enda som kan få mig att riktigt dö av skratt när jag är ledsen eller rädd.

aww Dylan sitter i Brendas knä aww jag vill vara Brenda


Jag älskar de här personerna


Haha Cole är ju bara för bäst här


Du är min man <3 Fast det vet du ju inte än men om några år


TSLOD för alltid!


Grrr hot boy


Haha




haha bara för underbart


fotomodelen Cole


Så har jag alltid velat göra



image

Inte tvillingarna men jättekul :)
g


Grrr snygging där


Varför måste han vara så snygg?


*Blink blink*




Med alla försöker se perfekta ut när dom blir fotograferade vid röda mattan eller nått sånt så tramsar Dylan och Cole men ser endå sexigast.

image

Gråt ej lilla Cole/Cody

image

Snygg <3

image

Så söt <3

image

En sån söt kille jag älskar honom :* en dag ska jag träffa honom och Dylan! Jag vet det!

image

Snygga killar olalalla Dom 2 snyggaste killarna i hela vida världen.

image

När den här killen är ledsen är jag ledsen men när den här killen skrattar och är glad då är jag lyckligast i hela världen.


image

 

Och jag kommer hitta er :)

image

Jag skulle vela va den skink biten...

image

Haha rolig och snygg

image

åhh ja det är du!

image

Snygga killar säger jag bara

image

Snygg Hairflip :)

Olalallala

Nämen vilken snygging hoppas han är ledig.

Cody : “Now, before I announce the cast, let’s us set the scene…”

Zack : “A bored classroom.”

Haha roligt :)

Så söta killar.

Så så sant!

DYLAN AND COLE FOREVER

Kram <3

Forever

Haha en riktigt bra replik där

haha blink blink

YAAaayy...

image

snygg!!!!!!








 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej ska du beställa från Cody shoppen? då om du vill veta hur mycket det är i Svenska pengar så gör du så här: sök på google:| $15 i krona |(om det kostar $30 så skriver du bara det istället) hoppas det hjälper :) /linda

2011-07-09 @ 13:11:50
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0