JAG VILL STOPA DETTA MEN KAN EJ


Jag önskar att jag kunde ha stopat detta från att hända slutet på Zack och Cody skulle jag vela ha stopat men det är försent :'( Minns första dagen på deras resa och nu är det sista dagen. Det kommer inte filmas fler avsnitt med dem :'(


Dylan och Cole (Zack och Cody) har funnits i nästan hela mitt liv jag började älska dom när jag var 8 och nu är jag 14. Jag älskar Dylan och Cole och jag önskar dom lycka i framtiden.
Ni som säger att ni är Dylan och Cole fan om ni inte störtar dom i deras val att ta en paus från tv och sånt och istället gå till Colege så är ni inga äkta fan.

Slutet på en underbar tv show och en underbar film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0